a christmas carol

captain, oh captain!371992-5
vilken dåligt bra dag det har varit.
MVG i kemi, sluta tidigare än aldrig förr och bara sega i soffan; men också pluggångest, konstiga känslor och allmän trötthet. vad, hur, när, varför, mitt huvud är fullt av frågor omöjliga att besvara eftersom jag inte ens vet vilket svar jag är ute efter. jag vill så mycket, men samtidigt ingenting, jag har ingen aning om något och helst av allt skulle jag vilja åka iväg och göra något impulsivt, även om jag är feg. jag behöver förändring i min decembergråa tillvaro, jag behöver någon.
men på torsdag kommer iallafall min underbara syster, följt av storebror på söndag, och jag saknar dem båda två mer än jag kanske själv inser. julen är familjens högtid och det är nog mest därför jag tycker om den, även om jag vet att det inte blir som den där julen för bara några år sen, den bästa jag minns. (westlife/sinatra, pikmin, sidenshorts och trasig diskmaskin)
nostalgin fyller tomrummet i mig, jag både hatar och älskar den och de känslor den frambringar.

hej historieprov, jag hatar dig nu och föralltid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0