i want none of this

det kommande jullovet kan både bli det bästa och det värsta någonsin.
jag hoppas såklart att det blir oförglömligt och långvarigt, för då har jag något att längta tillbaka till när skolan börjar och det skulle jag verkligen behöva. jag tänker för mycket på kvällarna, jag vrider och vänder på mig och täcket ligger stort och fluffigt och värmer, och ibland älskar jag det, ibland hatar jag det. men för tillfället är jag glad, gladare än på länge, medan radiohead håller mig sällskap tillsammans med en msn-kontakt.

imorgon kommer min storebror hem och det ska bli underbart. jag hoppas han har med sig lite julkänsla, för det behövs. på måndag är det julafton och det känns overkligare än någonsin.

god jul, gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0