it takes a fool to remain sane

oj vad lovet är för kort. jag skulle behöva minst två veckor till, att göra saker på. det skulle vara lagom - nu hinner man ju bara vila upp sig. men idag har jag iallafall skrivit sonett, ja oj vad jag har skrivit. noter har jag också skrivit; ackord med alla möjliga fula jobbiga färgningar. jag fasar provet, jag har nog aldrig fasat ett gehörsprov så mycket som just detta. men det löser sig till slut.. antar jag. däremot gillar jag att kolla på dåliga amerikanska komedier om dagarna. jag gillar inte ashley och mary-kate, men underhålla kan de på sitt eget lilla sätt.
nyår ser mörkt ut. jag är allmänt dissad av allt och alla, ja utom linnea då förstås. hon och jag får väl ha teparty i vår ensamhet, hellre det än att vara själv. you get so silly when you're lonely som ola salo så fint har formulerat sig.
för övrigt längtar jag tills nästa vecka, även om dagarna innan skolan börjar bara blir färre och färre. men vad gör väl det, man är väl optimist? ^_^


image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0