nixon

vissa dagar börjar dåligt men slutar bra.
idag var en sådan dag; jag vaknade med sprängande huvudvärk och en trötthet så stor att jag knappt orkade hålla ögonen öppna, och jag fick kunskapen att det är extremt jobbigt att ge sig ut i regnet när man helst av allt bara vill rulla ihop sig till en boll i sängen och drömma sig bort nån annanstans. inte blev det bättre av att spela ett trestruket ess i forte på min knarrande fiol och att mattetalen är emot en.
men allteftersom timmarna gick fick stepho, mim, ninja och chrissy mig på bättre humör, biologiredovisningarna lockade fram skrattet och idrottslektionen var jobbig men rolig.
imorgon ska jag sova tills jag vaknar för första gången på hur länge som helst, sen ska jag ta tag i fysiken, historian och svenskan och dansa afro power dance med detlef. och trots min stressade hjärna känns det ändå rätt bra; söndagens bakdag håller mig vid liv.

don't you smile like you smile unless you mean it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0