put your head on my shoulder

idag borde jag ha pluggat kemi och läst historia.
istället har jag slötittat i piraja och chili, sett halva smala sussie och ätit världens godaste macka. dessutom har jag blivit kär i mad world och saknat donnie darko.

jag kommer dö imorgon
men innan dess ska jag hjälpa mamma med adventsstädandet, plantera hyacinter och läsa svindlande höjder. och på kvällen tänker jag faktiskt ta den där koppen med varm choklad jag så länge velat ha, krypa upp i en fåtölj och lyssna på knastret från brasan. helst ska alla kemi-, historia-, biologi- och ensamhetstankar vara som bortblåsta, men jag säger bara lycka till till min hjärna. den lyder mig aldrig ändå, och jag antar att det bara är att acceptera.

"Det är färgglatt, lite som en pridefestival över hela Europa"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0