don't you worry

image30

vårväder gör en lite lycklig.
solen har skinit hela helgen och jag har älskat varje minut.
sista biptestet för alltid, fäktning i svettiga dräkter, myspromenad med klassfolk i helsingborgsnatten, 80-talsdans med inlevelse, en pratglad syster, fult fiolspel, nostalgisk löprunda i skogen, chokladbollsbak för första gången på flera år, utomhusplugg utan att frysa, hårklippning (mims blogg inspirerade mig, eller kanske snarare övertalade mig - kan andra så kan jag!) och mysfrukost med fruktsmoothie och scones. allt detta till ett soundtrack av fågelkvitter och salem al fakir och med ett humör bättre än på länge. i magen finns en liten gnutta sommarlovskänsla som får mig att längta efter solvarma jordgubbar, berlin, grillkvällar, fint folk och förhoppningsvis ett inte alltför tråkigt jobb. om 53 dagar.

Kommentarer
Postat av: ninja

har du klippt dig? och har du fått jobb? :D:D

2008-04-21 @ 23:48:57
URL: http://inspiraatio.blogg.se
Postat av: Mim

Har du fått jobb!?:) och Berlin alltså... jag längtar som en galning:P

2008-04-22 @ 21:20:52
URL: http://miandthebear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0