homesick

helgen började bra med blåbärspaj, hårfix och galenskaper hos stephanie.
på lördagen knarkade jag kaffe, försökte plugga gehör och fick dåliga tecken inför kvällens fest, vilken slutade med att den mysiga sova-över-hos-christel-planen ändrades på grund av kollektiv känslosjuka.
idag har jag och mina gangstrar ätit bröd och blivit förvirrade av kromosomer, replikation och celldelning. men lite klokare har jag blivit och bättre sällskap går inte att ha!
nu mår jag illa på grund av godis jag inte ens var sugen på, och jag är trött på min förkylning. men imorse kröp det en nyckelpiga bredvid mina trasiga skor och jag blev varm i min vårjacka, och det är ju faktiskt underbart. jag älskar våren.

tack och förlåt till...
- mamma, för att jag ändrar mina planer jämt
- stephanie, för att jag drog med dig genom hela stan helt i onödan
- kim och elin, för att jag inte kunde uppskatta festen på grund av dåliga tecken och en första-kvällen-i-fjällen-känsla
- linnea, för att jag snyltade på ditt rabattkort
- alla som påverkades av mitt konstiga humör

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag bakade också blåbärspaj för ett par dagar sedan, men den blev inte god. Förstår inte hur jag kunde misslyckas..

2008-04-17 @ 20:03:42
URL: http://rentawreck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0