jag är en vampyr

denna veckan är den värsta på länge.
varenda minut har i princip gått åt att skriva bokanalys, eller iallafall oroa sig över den. kvällarna har blivit sömnlösa, dagarna oerhört trötta och jag har blivit ruskigt förkyld på köpet.
men nu är analysen över, svenskaprovet likaså, och jag fick ju faktiskt två utropstecken efter mitt resultat på kemiprovet. jag tror jag nöjer mig med det så länge, trots jobbiga fysikuppgifter och ett spanskaprov imorgon. så nu ska jag yoga till mig mer energi och inre lugn, för att sedan dricka te och klappa en födelsedagskatt. mys.
image29

Kommentarer
Postat av: ninja

grattis till svante. och grattis till oss för att det aldrig mer ska läsas romantik!

2008-04-09 @ 22:56:18
URL: http://inspiraatio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0