we're all losers

jag är en positiv nolla.
det fick jag reda på genom två stick i fingret och att öka antalet svimningar i mitt liv från 1,5 till 2. vad jag förstår är jag varken unik eller som alla andra, och det kan jag väl gå med på att vara. vad jag däremot inte förstår är ljusets böjning, hur örjan kan vara så omedvetet kul och att det tog mig nästan en och en halv timme att komma hem igår. men vissa saker ska man nog bara inte förstå.
min fiol är iallafall i sitt bästa skick och knarrar inte mer. min pappa är en snällis och jag hoppas innerligt att han kan få min sommar att spenderas med att informera tågresenärer om förseningar.

just nu gäller sinnestillståndet "jag är väldigt pigg, men jag är jättejättetrött". så därför väntar situps, sängen och förhoppningsvis en spinnande katt.

Kommentarer
Postat av: Linnea

eller örjan igår:
"sju stycken? jag noterar."
(det lät ju inte så kul när man skrev det, men det var kul när man såg honom)

2008-02-29 @ 11:07:37
URL: http://rentawreck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0