you could be happy

idag har varit en konstig dag.
efter att ha legat i sängen i 4 timmar somnade jag till sist igår kväll, trots ett dåligt humör och instängda tårar.
men my chemical romance räddade min morgon, och fastän jag gick upp 10 minuter senare än vanligt var jag klar 5 minuter tidigare än vanligt. och ändå segade jag mig allt vad jag kunde för att jag skulle ta ett senare tåg. hm.
lektionerna gick dock snabbt, och linnea och jag brände pengar på mormors bageri medan vi pluggade biologi, och det var hur mys som helst. och glädjen växte vidare när jag upptäckte att det faktiskt är vårväder ute, och genast fick jag sån där energi i magen som man bara vill skutta bort. kanske går det mot bättre tider nu. hoppas.

det är sjukt, skrattretande sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0