a bad heart will turn the bonniest into something worse than being ugly

fyra timmar.
så lång tid tog det att göra en analys av wuthering heights. efteråt kände jag mig helt snurrig i huvudet, och det kan man väl förstå när man har suttit i djup koncentration och tänkt på hur man ska formulera sig och vilka linking words man ska använda. men nu är jag klar, finito, finished; och jag känner mig duktig trots att jag inte har hunnit plugga någon ekologi alls. istället har jag tränat sextondelsställen på fiol, varit nervös inför sextondelsställen på fiol, och spelat sextondelsställen på fiol på konsert. nog har det gått bättre, men också sämre. att olof är way much better på trombon än jag är på fiol är dock ganska tydligt; men så övar han nog way much more också.

nu väntar jag, samtidigt som jag tänker på vad jag tänker på, för det är inte så lätt att veta. men av någon anledning blir jag glad, och det är ju trots allt huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0