human tetris

jag är sugen på mina och linneas brownies. de gjorde succé. för att citera martin: "de var de godaste brownies jag nånsin har ätit!" (okej, egentligen sa han kladdkaka, men han ändrade till brownies när han såg våra dömande blickar). men jag måste hålla med honom. de var verkligen sjukt goda. och något sånt behöver jag nu. något sjukt gott. mest för att trycka ner alla konstiga känslor längst ner i ett hörn i magen, men också för att ha något annat att tänka på än alla prov och läxor jag har framför mig. för jag hoppas innerligt att det här året blir ett lyckligt år, även om max inte tycker att man kan dela in tiden i lyckliga och olyckliga år. tsch, säger jag. klart man kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0