I know it's you

festen igår framkallade kontrasta känslor. ena halvan av mig var helt pepp och glad, medan den andra fylldes med oro, rädsla och lite saknad. men jag gillar att ligga i högar på golvet, det har vi ju märkt, och ville tha pimp kan vara rätt kul ibland. att träffa bb var också underbart, för henne har man inte sett på ett alldeles för långt tag. men jag måste säga att jag är sorgsen över att gamla studegänget inte är likadant som förut. visst är allihopa underbara på sitt lilla sätt, men att folk blir sura och helt enkelt bara ändrar personlighet tar på mina krafter. jag orkar inte hålla kvar allas personligheter, jag orkar ju knappt hålla kvar min egen. ja, tiden bara går utan någon kontroll, och det skrämmer mig.
men imorgon ska jag iallafall spinna och baka brownies och scones med ninja & co, och det är alltid myspys. de förgyller vardagen en hel del och jag älskar att de finns.

nästa vecka blir det party, och förhoppningsvis lite spänning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0