so I hold my breath until my heart explodes

igår var underbart, på sitt eget lilla sätt. visst, biologiprovet gick ju inte toppen direkt, men resten var sådär mysigt härligt. jag sprang som en dåre tills jag var helt genomsvettig på idrotten, och jag älskar den känslan. fotboll gör mig faktiskt tillfälligt lycklig, iallafall när man har saknat det så mycket som jag har gjort den senaste tiden. och att känna sig nyttig är alltid ett plus. visserligen tog jag igen alla bortbrända kalorier, plus lite till, med sushi (ja, vi vågade!), chokladfondanter, jordnötter och gula frukter på kvällen, men vad gör det när man är med fyra människor som är så fantastiska, att man inte kan fatta att det faktiskt är möjligt?
idag har jag fixat myskänsla på mitt rum, och ikväll är det höörare-filmkväll som gäller. helsingborgarna ska allt få se på sammanhållning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0