this is what you'll get when you mess with us.




image5
jag vill ha vår.
när det är för varmt att ha jacka, när allt vintergrus bara ligger och dammar på gatan, när fåglarna sjunger glada melodier, när katterna kan vara både ute och inne samtidigt och när man vill radera all deppig musik från sin existens, då kan man faktiskt känna sig snudd på lycklig. för finns det något härligare än att kunna ligga på gräsmattan (som man numera vet innehåller plusminus 413000 daggmaskar) utanför LEL på rasterna och bara vara? inte i skolan iallafall, för det är då jag älskar den som mest. och när alla underbara människor ger mig lyckorus, såklart. så ge mig vår innan jag längtar ihjäl mig, tack!

jag vet inte om jag är optimistisk idag, eller om den nya terminen faktiskt inte kommer bli så hemsk som jag har trott. fysik b känns plötsligt nästan spännande, och kemin - ja, man har ju gulleörjan till lärare iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0