the hills are alive with the sound of music


igår
S: "jag känner mig så lesbisk idag"
det är inte lätt att må dåligt när man träffar L, S, M och C efter veckor av saknad. inte ens av för mycket paj- och fruktätande, eller av att hjärtat skriker efter christian i moulin rouge. att gå promenader i lundanatten och prata om saker med en sjuttonåring är dessutom underbart. och johnny depp är ju så snygg att man dör. iallafall somnar.



idag
visst kan man vakna av vackrare ljud än ett skränigt mobillarm, men det glöms snabbt bort av en frukost hos L bestående av juice, te, nygräddade baguetter och konstiga inlägg i postis. och att vara stressad och köra 64 kilometer i timmen i en timme kan också vara kul. nämnde jag att promenader i lund med en sjuttonåring är underbart även dagtid?
att sedan gå (fram och tillbaka, fram igen, och så ännu längre fram och tillbaka till fram), simma förbi en snygg kille (två gånger!), cykla till 200 meter efter trafikljuset och gå ännu mer gör en trött. men i brevlådan fanns iallafall tre brev till mig, varav ett gjorde mig rikare.

imorgon
ARB 6:00
Rast 0:30
och sen kanske en film eller två.

godnatt

Kommentarer
Postat av: linnea

iih <3 du är aktiv du. och jag vill höra om snygga killen.

2008-07-12 @ 00:48:28
URL: http://inspiraatio.blogg.se.
Postat av: sara

Heej!! Är vän med Linnea då jag frågade henne om hon kände någon som kan designa bloggar, och då kom du på tal. Tänkte höra om du är villig att hjälpa mig?? Btw snygg design på din blogg :D // Sara

2008-07-12 @ 18:30:32
URL: http://zariss.blogg.se/
Postat av: Miriam

steffo är kuuul! :D

2008-07-13 @ 17:26:07
URL: http://onthecreativeside.blogg.se/
Postat av: sara

Hej igen..

Det jag vill ändra är endast bilden överst på min blogg, där jag har hantlar.. tydligen ska man kunna göra det via photoshop ?? men det programmet är jag inte så hemma på.. så det är bara det :) hade som sagt varit jättesnällt om du vill =) sen over din mail =)?

2008-07-14 @ 07:53:32
URL: http://zariss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0