be my mirror, my sword and shield


åh. saker kan knappt bli bättre nu.
- dagens första och sista lektion var dans där jag fick prova på att kravla under andreas mage, flyga med benen utsträckta och allt vad det innebär att dansa som tjej.
- matteprovet gick så mycket bättre än jag nånsin vågat hoppas på och mitt MVG i idrott, som jag så länge kämpat för, är faktiskt sanning.
- efter att ha inhandlat present till havsfesten på lördag begav vi oss till christels lya för att dricka chaite, äta jordgubbar och glass och se en halvtimme av bring it on. åh vad jag tycker om sådant, och åh vad jag tycker om er.
- och i tankarna finns mest av allt det faktum att det den 17 september är jag som står där, ett tiotal meter från mitt hjärtas stora kärlek. att det kostar alla mina 18-årspengar och säkert ännu mer (tåg är ju svindyrt) bryr jag mig inte ett dugg om. jag hoppar och studsar av otålighet, och eftersom min almanacka inte räcker inte till för att räkna dagar väljer jag att tappa tidsuppfattningen istället. dock vet jag att jag om tio dagar ska köpa viva la vida, spela den på repeat och bara drömma mig bort.
as far as poetry sit down and sing to me a song

Kommentarer
Postat av: linnea

åh jag blir alldeles glad av att läsa det du skrivit! du är så bäst kajsa! har du fått reda på vad du fick på matteprovet?

2008-06-04 @ 20:32:19
URL: http://inspiraatio.blogg.se.
Postat av: Miriam

om du inte hittar någon annan så är jag villig att lägga ut pengar jag tyvärr inte har (men hoppas på att få) på att sällskapa dej på coldplay! AAAAH!

2008-06-06 @ 08:54:27
URL: http://miandthebear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0