my head on a silver plate

"kolla vad bra den är, kan vi lyssna på hela? slutet är ju bara så mäktigt" säger örjan och visar gåshuden, som han fått av en låt med whitney houston, på sina armar. susanna blir röd i ansiktet av tröjan "Jude Law - Susanna would eat him raw" och delar ut visdomsord om livet. bosse tvingar alla altar utom mig och stephanie att sjunga upp, är det bara vi som hörs? micke vill vara riktig lärare och ger oss i uppgift att komma på funktioner som visar årtans energiförbrukning när den flyger över sahara; miniräknaren vill dock inte som jag och efter hundratals försök och ett frustrationsutbrott lyckas jag äntligen få rätt (det är tur att linnea finns till hands!). halv tre lägger jag mig i sängen, somnar och vaknar en och en halv timme senare med ett förvirrat telefonsamtal. näsan rinner, halsen hostar och huvudet dunkar. hela dagen har varit konstig och jag ska nog ta en tablett och gå en promenad för att få ordning på allt. sen ska jag äta färska jordgubbar med mjölk och titta på simpsons. för något gehörsplugg orkar jag banne mig inte med!

för övrigt är det 99 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: miriam

jag ska också äta jordgubbar med mjölk :)!

2008-06-10 @ 18:36:44
URL: http://miandthebear.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha.. vad var det för Jude law tröja? den skulle jag vilja se... :P

2008-06-10 @ 22:28:46
URL: http://kerstinn.blogg.se/
Postat av: Linnea

den dagen var så bra. örjan och susanna, alla var sötare än vanligt!

2008-06-12 @ 22:22:17
URL: http://rentawreck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0