strawberry swing

skolan och allt vad det innebär har tagit slut. är det för att vi har haft prov ända in i slutet, för att jag missade brännbollsturneringen, för att jag inte kunde mysa med mina gangstrar som jag ville och har saknat dem alldeles för mycket, för att det har regnat, för att konsum har kidnappat mig, för att nästan inga treor kom på utsparken de tjatat om, för att det är kallt att cykla hem mitt i natten eller för att jag bara är trög, som jag inte kan förstå det? julkänslorna må ha försvunnit för flera år sedan, men sommarkänslor har jag alltid haft minst en vecka i förväg. utom nu. jag knackar och ropar och letar, men allt jag hör är ett tomt eko. sommarlov, sommarlov, sommarlov! nåja. känslan kommer väl så småningom, och så länge kan jag iallafall njuta av att jag på tio veckor inte kommer behöva räkna fysikuppgifter, förstå kemi, skriva engelskaarbeten (no more - ever!), plugga spanskaglosor eller springa till tåget på morgonen. jippie-kay-yay!

Kommentarer
Postat av: linnea

åh, imorgon tycker jag vi hittar på något kul allesammans så att vi verkligen fattar att det är sommarlov! kanske bada i domsten, se på film, sova över o äta pickanellfrukost? miss you hun <3

2008-06-14 @ 17:44:36
URL: http://inspiraatio.blogg.se.
Postat av: Miriam

ALLALALALALALA! jag ska handla en massa på konsum i sommar, bara så du vet! :)

2008-06-16 @ 11:31:23
URL: http://miandthebear.blogg.se/
Postat av: Anonym

tio veckor?!?! är det så lång tid?!!? :D underbart!

sommarlov sommarlov sommarlov! :)

2008-06-22 @ 11:02:20
URL: http://kerstinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0