I remember

denna veckan har
42% av mina tåg varit mer än 10 minuter försenade
jag tvättat mina smutsvita converse
februari tagit slut
jag tagit tag i sommarjobbssökandet
tiden inte räckt till för mer än 1 timmes träning
jag gillat mitt hår
jag läst mer än dubbelt så mycket av ringaren i notre dame än jag hade tänkt
mina omsydda jeans fått komplimanger
jag ätit en halv liter blåbär i olika former
godisförbudet hållts
jag fått den bästa av världar
ett mvg i matte c lagts till bland mina betyg
jag drömt att stephanie dog och att det var mitt fel
min fiol låtit underbart
jag fått reda på min blodgrupp
jag sett två cinderella-filmer
jag insett hur mycket jag vill att coldplay ska släppa sin skiva

image15


Kommentarer
Postat av: ninja

jag beundrar dig för så mycket Kaycha - mvg i matte C, godisförbud, sykunskaper och gud vet allt! jag såg också (åtminstone delar av) a cinderella story och cinderella man (eller vad det hette) - om det nu var de två filmerna du menade. förresten tycker jag att vi ska se till att veckan som kommer blir massor med bra! och jag ska nog joina ditt godisförbud :O pouss!

2008-03-02 @ 20:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0