I stumble and fall

dagar som denna borde inte få existera
hade det varit söndag
hade allt varit i sin ordning,
men nu är det lördag
och på lördagar
ska man inte
knarka sum 41 - with me
saosin - you're not alone
eller coldplay - the scientist
man ska inte
titta ut och känna
samhörighet med regnet
man ska inte
längta efter att det ska bli kväll
så att man får gå och lägga sig
man ska inte
bli negativt nostalgisk av sina minnen
men när allt man inte ska göra
är just det man gör
då sitter själen och skrattar åt en
för att man är så lättlurad att man inte inser
att känslorna bara spelar en ett stort spratt
förlåt mig för min idioti

image13
"in maths the answers are always X and Y,
but in life nobody knows."

Kommentarer
Postat av: ninja

förlåt att jag blev sjuk och missade gangstamyskvällen - jag hade behövt den för att få en perfekt helg. puss på dig allra finaste kaycha!

2008-03-01 @ 15:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0