paper cup words

"don't hold yourself like that
you'll hurt your knees"
damien rices genialiska ord var precis vad jag behövde för att inte störa ihjäl mig på hjärnsläppet jag fick under fysikprovet, för att lindra beslutsångesten och för att helt enkelt låta alla nedtyngande tankar försvinna. för vissa ord har, i exakt rätt sekund, förmågan att få min hjärna att till sist förstå att jag alltid tänker för mycket på saker. jag önskar jag kunde spara ordens hjälpande känsla i en burk, så att den kunde återanvändas varje gång min hjärna blev överbelastad. det skulle allt vara något.

Kommentarer
Postat av: ninja

åh jag har spenderat hela eftermiddagen åt att lyssna på damien rice - han är guds gåva till männskligheten!
men, vadå? sa micke att vi fick mvg på proven? hur fasen är det möjligt (åtminstone för mig)?
puss

2008-03-13 @ 20:41:12
URL: http://inspiraatio.blogg.se
Postat av: Anonym

damien rice är bra-bra.

2008-03-16 @ 15:31:23
URL: http://kerstinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0