your great adventures are waiting shortly

gårdagens girls night out var fantastisk för att
sushi är gott
vi hade rätt i att sweeney todd är blodig
promenader i lund är något av det mysigaste som finns
det inte längre är lika pinsamt att skämma ut sig
miriams skrämda min fortfarande får mig att skratta
fika och prat på espresso house är som bäst en halvtimme innan de stänger
man inte kan få en bättre början på ett lov

idag har jag varit duktig för att
gårdagens godis inte är uppätet
jag har läst 100 sidor fallna änglar
en spanskasammanfattning är gjord
jag har dammsugit hela huset
jag stod ut med en timmes träning till schlagermusik
en blåbärspaj står ätfärdig på bordet

på lovet ska jag
prata ut med det gamla gänget
baka kanelbullar, drömmar, chokladsnitt och muffins
äta upp kaffechokladägget jag fick av linnea
läsa ut två böcker
träna bort allt illamåendeframkallande godis
leta efter skor
bränna en skiva
planera världens roligaste idrottslektion
prata med the gangstas en hel natt
besöka köpenhamn (hur kunde jag glömma?!)
skriva ner mina drömmar
räkna dagarna till sommarlovet
och lite till


Kommentarer
Postat av: Mim

storstadsdag i grannlandet- inte att glömma! kan inte vi yoga någon av torsdagarna också? :)

2008-03-16 @ 12:53:16
URL: http://miandthebear.blogg.se
Postat av: sara

glad påsk Kajsis!

2008-03-17 @ 13:36:50
URL: http://mypassingdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0