you're not the only one staring at the sun

image27
ja, igår besökte vi vårt kära grannland. köpenhamn var för tungt för våra stackars studentplånböcker, så istället blev det färja till helsingör. en kille på skånetrafiken fixade min och christels biljett eftersom vi var nybörjare, och jag tjänade 60 öre på köpet. vilken snällis.
resten av dagen gick som en dans(k, hoho) och medan de andra köpte tröjor och sjalar och händer nöjde jag mig med ett par solglasögon som jag inte ser alltför dum ut i. mina fötter ömmade när jag kom hem och jag hade egentligen ingen energi till ett orkesterrep, men glad var jag iallafall och vad gör man inte för viggo.
idag är sista dagen på lovet och den ska jag tillbringa genom att plugga svenska och spanska. lite iallafall. kanske ska jag också gå ut och göra några glädjeskutt i det fina vårvädret. nej, stryk kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0