I ran away

jag är galen på riktigt.
i lördags sprang jag vilse i ett schlagertyst lund och blev rädd ända in i själen. men hann gjorde jag, tack vare adrenalin och en någorlunda hyfsad kondition.
i söndags var det grillat och en kaloribomb till tårta som gällde, och jag höll i en tusenlapp för första gången i mitt liv. en tobaksplanta står nu i mitt namn utanför huset, men "den går nog inte att använda".
igår blev jag blöt av regn och simbassängen på högevallsbadet. magen blev sedan alldeles för mätt av biff och våffla med mjukglass, men jag tycker om mina syskon.
inatt räknade jag kemi, vandrade runt på rummet och sov i cirka två timmar.
idag var jag inte död (det lär komma imorgon istället), men jag har räknat tangenskurvor utan att förstå, insett att jag helt enkelt är kass på engelska hörförståelser och köpt en efterlängtad, förvånansvärt billig, väska.
nu ska jag dricka te och försöka hitta tröttheten som antagligen finns där någonstans. sovmorgonen försvinner ju, tack vare lunchkonserten med rockgruppen. hrm.

"ibland gör man rätt, ibland gör man fel; lev med det."

Kommentarer
Postat av: Linnea

det känns som att detta var lite av resultatens dag. med rapporterna och engelskan och allt. på tal om väldigt lite.

2008-05-27 @ 21:14:18
URL: http://rentawreck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0