stop to think

i hjärnan just nu
- efter att ha stressat, diskat, sjungit och dansat med 50-åringar en hel kväll är jag 400 kronor rikare. jag tackar och bugar och bockar åt christels föräldrar. nu kan jag ladda mitt rabattkort.
- på fredag eller måndag - mina syskon är ambivalenta - är det surprise surprise som gäller. är det utgång på g månntro?
- ibland är kemilektionerna sådär lagom mysiga. örjan är för söt.
- dagens roliga citat: "tänk er... att ni är en kyckling."
- schemalagd tid åt promenader mitt på dagen? ja tack! mina måndags- och torsdagshålor är vanligtvis lite för korta för att hinna med en tillräckligt energifyllande och tankebefriande runda.
- coldplay släpper sitt nya album den 13 juni. åh, vad jag längtar. violet hill går på repeat på min ipod och jag kan bara inte sluta lyssna på lost på internet. chris martin, lämna gwyneth och gift dig med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0