valborgnollåtta




hejdå höör, hej LEL!
valborg var lika konstigt som en dröm och jag måste ha tappat min tidsuppfattning någonstans. men jag fick komplimanger för mitt köttval och kylan gjorde mig sådär lagom halvgalen. me gústalo.

sämst:
kallt som döden, alldeles för blåsigt och ingen sol någonstans.
linnea och stephanie svek herr grill. stackaren.
mina tändstickor försvann.
tågresan hem tog en evighet och lite till.

bäst:
att slippa störigt höörsfolk.
att stephanie är så kort att det ser kul ut när hon cyklar på andras cyklar.
kalle tillbaka i skåne!
sånghögen på gräset - jag älskar högar.
saras lägenhet. jag skulle kunna döda för att bo sådär mitt i smeten.
min och linneas vurpa runt en lyktstolpe.
att man kan grilla kladdkaka.
"alltså det är 5 kronor per minut!!"
att springa runt och toucha träden på clemenstorget.
glödgar.

idag vill jag se på film och äta chokladfondanter med mina gangstrar, för det är något av det bästa som finns.

Kommentarer
Postat av: Miriam

vi får banne mej äta fondisar en annan dag nu! CAUSE I LIIIKE IT!

2008-05-02 @ 16:48:17
URL: http://miandthebear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0