confusion, concussion

jag vill, men inte min lust. förlåt tiger lou.
det regnar horisontellt och blåser vertikalt och jag har bara trasiga paraplyn, en biologibok och en väldigt mätt mage. jag tar pauser från ingenting, tänker på allt och längtar efter att skriva en novell, trots idétorka och brist på kreativitet. kör som den nybörjare jag är. grämer mig över missad fotbollsträning, åh vad jag vill jaga en svartvit boll på en randig gräsplan. springa, hinna, vinna. nu. men nej, sen. dock - endorfiner, jag ska få endorfiner i hjärnan. ikväll. en kick. ett rus.
och till råga på allt, en vikt av förändring. det är inte lätt. det är aldrig lätt, när det gäller en själv. jag vet att jag måste. jag vill, men inte min lust. förlåt.


Kommentarer
Postat av: fiia

vilka meningar! :O jag blir alldeles stum. du är sååå grym!

2008-11-20 @ 22:32:24
URL: http://gringo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0