klipp kopiera

min kemilärare "letade efter fel" på mitt prov och ville göra ostkaka till oss. jag förstod varken det ena eller det andra, men tuggade äppelkaka och såg glad ut. kemifika är ett bra inslag i vardagen.
min biologilärare stack mig i fingret och jag hamnade svimfärdig på golvet i repris. inte för att jag äcklas av blod; snarare för att känslan när man "mjölkar ut" det gör mig illamående. jag ska inte bli blodgivare.
min svensklärare gav mig fina ord om provet. det gav mig självförtroende om skrivuppgiften och jag tror faktiskt att jag egentligen tycker litteraturhistoria är intressant (så länge det inte är en fransman som håller i lektionerna). så medan jag funderar formuleringar till ett personporträtt, fingrar jag på ett hjärtformat brännmärke på handleden och tuggar grekisk sallad utan fetaost i väntan på tekannans klickande. medium, filt och två katter väntar.

Kommentarer
Postat av: Miriam

ditt brännmärke är coolt. väldigt coolt faktiskt.

2008-11-14 @ 16:48:47
URL: http://onthecreativeside.blogg.se/
Postat av: linnea,

hur gott kan grektisk sallad vara utan feta?

2008-11-18 @ 19:07:06
URL: http://rentawreck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0