good to be back

det är höst.
jag brukar klaga, men optimismen tycks ha tryckt ner min vanliga pessimistiska anda och skönt är väl det. för jag har insett, att har man bara varma kläder är det faktiskt underbart att vandra bland nedfallna löv trots att batteriet till min ipod har varit slut i flera veckor. och trots alla hell weeks med alldeles för mycket skolarbete inskrivet i almanackan litar jag på mammas ord om att det kommer ordna sig. för hon vet bäst, och att jag är mammig vet nog alla.
så nu laddar jag ipoden, känner doften av nybakade chokladsnitt och tar snart med mig fiolen på en liten vandring i höstkylan.
tacka vet jag mammas halsduk.

Kommentarer
Postat av: grisen

När dina hell weeks är över måste vi träffas, se film, mysa, spela GH och bara ha det så mysigt, skrattigt och flummigt som bara vi kan! (: Ring mig om hur har tid att promenera lite i skogen med mig någon kväll! pussilagos till dig!

2008-10-10 @ 17:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0