just a puppet on a lonely string

det är inte lätt, när ständiga tankar och syrefattig luft får allt att snurra. förvirrat och konstigt, som att leva i en dröm. dammet fastnar i halsen och låttexter biter sig fast på läpparna. efter alldeles för mycket socker följer ständiga blickar i spegeln, på jakt efter förändringar. och all min desperation får utlopp bakom glasklara rutor, som trots sina åtta meter upp i luften riktar ljuset på mig och ingen annan. blottad inför alla när orden tappar betydelse för att instängda känslor bryter sig ut. folkmassan suckar, bara ännu ett patetiskt försök till sympati.
och jag, jag tar mig i kragen.
för nu ska jag skärpa mig.

Kommentarer
Postat av: linnea

så fint

2008-09-23 @ 16:28:37
URL: http://rentawreck.blogg.se/
Postat av: Anonym

å gud, jag läste sista meningen "för nu ska jag skära mej"... fick en jäkla panik kan jag säga!! Dont ever do that.. :P Du skriver fint och är en vacker varelse Kajsa. <3

2008-09-25 @ 21:14:45
URL: http://kerstinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0