lisztomania

jag har skapat en ny frukostvana; risgrynsgröt, clementin, te och några goda mackor tillsammans med ett avsnitt av skins, gärna tidigt på morgonen. och för att göra myset ännu mysigare: några tända ljus.
denna frukost utfördes även idag, och jag har inte gjort ett smack sedan dess - förutom gjort några få ändringar i mitt australien-cv - men jag bryr mig faktiskt inte. snart ska jag bli jobbcoachad fastän jag redan har en massa jobb, och ikväll ska jag för första gången umgås med arbetskamrater utanför jobbet. och enligt horoskopet ska "kvällen bli ovanligt mysig".
nu ska jag äta lunch och drömma mina dagliga drömmar om australien, fast denna gång med lite mer pirr i magen. för jag insåg nämligen igår kväll att det bara är cirkus fem veckor kvar. aaah!


Kommentarer
Postat av: Linnea

vilken söt tjej i allt vintergrått!

2009-12-07 @ 20:27:23
URL: http://rentawreck.blogg.se/
Postat av: Noak Döparen i Vassen

Jag tycker att vi överlevande bibelpersoner ska ses innan Australien; titta på film, äta julgodis, zooma in på några flygsprattlande figurer på TV:N och inte somna förrän tidigt på morgonen.

2009-12-10 @ 22:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0