restless soul

sportlovet lider mot sitt slut och jag sträcker förtvivlat mina händer efter det.
en vecka som okontrollerbart försvunnit i feberdrömmar, arbetskläder, superstjärnejesus, australienpresenter, pajmakeri, filmtittande, köpenhamn, onyttigheter och det alldeles fruktansvärt förhatliga uppsatsskrivandet. inte har jag hunnit öva fiol, inte har jag hunnit plugga den körkortsteori jag lovat mig själv att ta tag i och inte har jag hunnit ta det så lugnt jag längtat efter att kunna göra. så jag bönar och ber efter ett lov till, att vila på. de sex veckorna till påsklovet känns oändliga och energiutsugande.
men ikväll ska jag iallafall se en förhoppningsvis lika fantastisk will smith som i pursuit of happyness (den som inte har sett den filmen bör göra det omedelbums) med en fantastiskt fin vän. fantastiskt, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: C

Den skulle du ju se med mig! Grrr! ;)

2009-02-22 @ 19:54:49
URL: http://underfeetlikeours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0