pessimist vs optimist

just nu ogillar jag
religion, för att det är ointressant, flummigt och bara allmänt jobbigt
tiden, för att den går åt till ingenting alldeles för ofta
vintern, för att jag är trött på att ha dubbla lager kläder och vada över slaskiga gator
australien, för att jag inte kan vara där och sjunga för min numera 19-åriga andra halva

just nu gillar jag
fotbollsträningar, för att de även i lervälling ger endorfiner
hemmagjord müsli, för att det är en nyttig variant av start
att köra bil, för att jag äntligen kan köra någorlunda
min fiol, för att ingen annan fiol låter lika fint som den
coldplays life in technicolor ii, för att den alltid gör mig glad
australien, för att jag har bestämt mig för att åka dit och jobba

Kommentarer
Postat av: C

:O När? Var? Vad? Hur? Nej, ta mig med!

2009-02-26 @ 13:31:13
URL: http://undefeetlikeours.blogg.se/
Postat av: Mim

AUSTRALIEN! <3<3<3

2009-02-26 @ 18:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0