think

det regnar.
det är grått.
det är mörkt.
det är november.
det är höstdepp.
men livet leker (trots att jag inte har något) just nu;
för jag har tagit körkort
och jag är iallafall nominerad som årets spelare i fotbollslaget
och jag får lika mycket lyckorus varje gång jag lyssnar på life in technicolor ii eller clocks live
och tanken på att en jag i australien den 18 januari är verklighet gör mig berusad av längtan.

imorgon ska jag återuppleva gamla skolminnen och prata med fint folk över fyra koppar te.


Kommentarer
Postat av: grisen

Jag är så glad för din skull men varje gång jag tänker på att du ska ut i världen och få nya vänner och massa liv och jag är fast utan människor att prata med och med mindre än en nypa liv gör mig fett deprimerad. på riktigt. jag vill följa med. men jag har inte ens tillräckligt med liv för att kunna göra ens det. ligga hemma i sängen dag in och och dag ut är vad mitt liv har blivit.

2009-11-06 @ 22:36:44
Postat av: ninjan

jag håller med 'grisen'.

puss på dig

2009-11-10 @ 19:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0